Apr 27, 2007

轉彎抹角

咳了三日,期間吃過中成藥(六神丸),也吃過西成藥(感冒咳片),也口含八仙果,仍然止唔到咳,唯有看醫生去。
醫生(不熟的)循例問我有否藥物敏感之類,也有問是否打算短期內懷孕,我都說沒有。
後來又再問經期如何,我說:啊!好像遲了一星期!
然後他說:那麼我開些懷孕吃也沒問題的藥給你!
-_________________________-"

我以為他在關心病人的生理期是否正常,誰知卻只是轉個圈子探問你會否懷了孕。
我知道,今時今日,病歷表上寫的單身已不代表沒機會懷孕,
但當醫生你之前已這麼直截了當的問過一次時,幹嗎又要再問一次?
是因為你其實心不在焉,自己問過也不知道?
頂!

本來好想好坦白咁同佢講:“最近都冇搞過o野,點懷孕呀?你唔使專登開d大o左肚都食得o既藥俾我喎!”
後來都係算,懶講咁多,既然佢只係識咁諗o野。

這讓我想起最近那個“女性特別部位”的廣告又再出現了(這次好像是新一輯)!
頂!大家直接d 好唔好?

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

5 comments:

冬冬 said...

有次我食物中毒入急症室。D醫生護士話我心跳唔知快得滯定慢得滯﹐總之就話懷疑我有左。我都話明我親戚岩岩黎完﹐點會有呀﹐佢地都夾梗迫我去驗孕﹐都冇解既!

pig said...

話說加拿大請人唔可以問你會唔會已經有左,又唔可以話唔請女人。簽一年約但放半年產假好想死架嘛,結果呢邊教授最絕既招數係同應徵者講"你要做既工作有機會會影響胎兒健康架喎,你有無問題先?"

sidekick said...

咁快就有兩個"外國女人"o黎留言, 真好! ^__^

Anonymous said...

我唔係外國女人啦~ :p

查實你係咪行錯入婦科? (笑)

而家啲醫生, 一係就淨係你講乜佢就聽乜, 乜都唔問就開藥, 如果問就問啲唔"那更" 嘅! 之前試過眼發炎去睇醫生, 個醫生係咁問我要唔要醫埋暗瘡 -____-

sidekick said...

sputnik,
“之前試過眼發炎去睇醫生, 個醫生係咁問我要唔要醫埋暗瘡”
<-咁都好, 當係added value o既service嘛, 不過, 如果佢開俾我d 藥, 如果因為懷孕都食得, 但藥力係弱d o既, 咁對我o黎講係捐失喎... :p