Apr 3, 2007

十兄弟

今天晚上,跟 blogger 朋友們聚會。
事源,小踢3月13-24日離港12天,回來後覺得自己像跟大家脫節了,於是寫文時提起想跟大家聚會,閒話家常。
於是,就在今天見面。
我們先來個happy hour。
參加者有我、大腦電波、紫草、Jansen、天佑、庫斯克、Kli、五師兄,還有本來說未能出席的Hang後來也出現了,大家聊個不亦樂乎,
大家的說話也有夠放的,常常笑到我肚痛!

我其實是帶了錄音機的,不過卻沒有用,怕開了錄音機會令大家有壓力,不能暢所欲言嘛!
而且,不公開的對話,亦顯得這個聚會的珍貴!

你以為我們一定會聊起最近那堆討論嗎?是的,提總會提到,但其實只是輕輕帶過。
其實,出席者都不是全都認識對方的,原來只是小踢見過了所有人~
也是,是小踢搞的聚會嘛!
但大家卻不見外,不怕生保,亦很樂意跟大家提起自己的工作、生活,當然,有些也會跟blog相關的啦!

五師兄是一個好乖的爸爸,所以Happy Hour後就趕回家了,而還未吃晚飯的眾人則轉場醫肚,並邀請了林輝加入!

於是,加起來,整個聚會的參加者就總共有十人了!

散會時,我還示範了如何頂庫斯克個肺!:p

這晚聚會真的好高興,我很喜歡聽大家分享自己的事,這跟讀大家的blog實在不同的。

希望,每一個月都有這樣的聚會。

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

6 comments:

Pinocchio said...

本來都想報名,不過今日要返學...

e...你地唔係去唱k咩?

sidekick said...

唔係呀, 提都冇提過唱k~
下次o丫, 識o左咁耐都未見過你~ :)

Pinocchio said...

我睇返原來係問會唔會去唱k :P

好呀! 不過其實我都幾怕醜,如果唱k或其他活動會好d...就算唔識講野都識唱歌ma...

Anonymous said...

都好犀利!十男伴一美!

不過下次應要找些女 blogger,可 balance 一些。

要搵次留得夜D,除非將 Jac Jac 放低給外母過夜,然後帶埋老婆來囉!

sidekick said...

五師兄, 計埋小踢先十個人,
sidekick 個名都有類似"兄弟"o既意思, 於是即係十兄弟囉... :)

陳梟 said...

希望香港blog界可以慢慢成氣候啦,我絕對會支持你地一班香港blog界既中堅!!!!

另外好多謝你的留言,我的demo只是在自己band房用普通咪加一個mixer,再用pc一take過錄的,所以效果會差一d‧‧‧我地已作了5首歌,慢慢會再錄多d demo,到時再俾d意見丫!