Apr 9, 2007

夜幕

聽她的歌,會醉!



夜幕
詞曲唱:陳冠蒨

因為 付出 所以更貼近感受
快樂 悲哀 都會比較沉重
思念 一個人 游離 night & day
想著發生的 還有不會發生的

日落 昏黃 情願水中徘徊
只一會(兒)灑脫 不捨也得離開
河岸 天光 抵不過夜幕
dark side of the heart 說 bye-bye

*空白 釋懷 愛你是意外
 泡沫 一般 就怕太陽曬

 悱惻 癡呆?
 用溶化去美麗你生命色彩
 who am i? what am i?還在這等待
 棉絮 一般 就怕風吹開
 命運 承載
 用纏綿去完整你生命的愛

日落 昏黃 情願水中徘徊
只一會(兒)灑脫 不捨也得離開
河岸 剩餘的天光 抵不過夜幕
這一次 this heart 說 bye-bye

who am i? what am i? 還在這等待
realize hypnotised 失去了主宰

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

11 comments:

冬冬 said...

點解我會而家先知妳有呢個blog架?? 我真係out呀~~~~ >_<

sidekick said...

我都冇公開地講, 你又點會知呢?
大家都睇開rss, 就算去番個網度, 都唔會為意個top menu 有link到~

會知o既, 反而係新朋友, 因為會click 番blogger profile 睇, or 會留意menu bar, or 會o向mybloglog 見到囉~

復活節啊, 你當見到出奇蛋啦, 係咪好驚/喜呢? :p

冬冬 said...

喂喂﹐妳點加recent comments係妳sidebar架? send D code比我呀唔該~

陳梟 said...

估唔到唱左第二個音又會俾妳諗到另一個意思....

呢首係咩歌黎架?

sidekick said...

陳梟,
我是一個好喜歡歌詞的人, 又因工作關係, 對"文字"較敏感.

這歌是台灣創作女歌手陳冠茜的作品, 叫夜幕.
這張專輯叫"欲言又止", 已出了很多年了.

Eternity of words said...

老戟:
你有朋友在LCSD 工作的嗎?

sidekick said...

心頁,
應該冇卦, 唔知,
何出此言?

Eternity of words said...

我見到有LCSD 的同僚看過我的Blog 呢!

sidekick said...

心頁,
原來如此!
insidekick人流不多,不會關我事罷?:p
要唔要唔link你? :p

Eternity of words said...

那又不用, 隨它吧!

sidekick said...

心頁,
咁都好d......
幾驚你叫我唔好link你呀~ :p