Apr 18, 2007

赤裸的秘密



赤裸的秘密
曲︰薛忠銘 詞︰潘源良 

就像是一艘飛向星的客機
心彷彿早已離地 身邊的一切游離
不夠膽望向你 為怕你知道此刻的心理
還是推開你 去呼吸空氣

盡力地說一些笑話做逃避
偏不知怎麼說起 方可找得到自己
為何能遇上你 能驟眼己感到沒半點距離
純屬緣份 還是如以往我再自欺

偷偷感激你 能讓我再試這滋味
無奈我卻怕愛比刀鋒更利
更痴戀也是要捨棄
只好感激你 明日我要與你分飛千里
留下我愛你這赤裸的秘密
也只好偶然再想起

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

6 comments:

Pinocchio said...

嘩~ 首歌勁正呀!

你有冇聽過哥哥旁白個version
"一隻手係解唔開個結"....哈哈..其實我已經唔係好記得喇 :P

Anonymous said...

「離開你已經差唔多一年
但係唔知點解 當我每朝早起身剃鬚嘅時候
仍然可以係個鏡裡面 睇到你啱啱瞓醒嗰個樣
好似隻貓咁 將個頭捐入我睡衣入面
記得你講過人越嚟越大 就越嚟越唔敢開始一段感情
你亦都講過從來冇試過同一個男人
可以好似同我係埋一齊咁開心咁投入
但係點解 你始終都唔肯講畀我聽
你愛我嘅」

「鏡裡面 我又見到你著住我送畀你嗰件睡衣
呢 係你胸口上面有個蝴蝶結嗰件
你每一次都好唔小心咁將佢打成死結
而我就一隻手剃鬚 一隻手想幫你解開佢
而你話 個結係我用兩隻手打架
你用一隻又點可以結開呢
我真係好想知道
究竟要一對點樣嘅手
先至可以幫你解開你感情上面嘅死結
究竟要一個點樣嘅男人
先至可以令你毫無顧慮咁去愛佢呢」

sidekick said...

Pinocchio,
當然有, 以前都放過上radio blog.
呢個版本, 係隨手上網search o既, 貪方便!

尋晚臨訓, 突然諗起呢首歌.
好鍾意個感覺, 尤其係第一句, 只係一句歌詞, 已經有晒意境、心情...

sidekick said...

五師兄,
謝謝你啊~
感激!
:)

VICKY said...

你好
我是台灣人 不懂粵語
不過很喜歡這首歌曲
我試圖搜尋網站中口白歌詞
找到你的BLOG
看懂了哥哥的旁白
不過最後林忆莲說了些什麼
我不是很懂
可以請你幫我寫下口白嗎
非常感謝你

sidekick said...

感情o既事,我從來都唔知道應該要點樣解釋,
可能係因為以前所受o既傷啦。
我同自己講,唔好再付出喇,
即使我好清楚知道,唔會再有機會碰到一個好似你咁樣o既男人,
我諗人都係自私o既,
o係我再一次受傷之前,
請你原諒我,我只可以離開......