May 31, 2007

兩件好似相關的事

在Twitter發了個訊息:

打電話給朋友講瑣事, 被說我阻礙他看"溏心風暴"... -__-"
別人的blog留了個言:
黐線o架~~~
我尋晚都發o左個惡夢.
我同一班人俾d類似疆屍o既東東追, 後來入o左屋, 大家都要搏命拉實d 門同窗, 唔俾d o野入o黎...
我就死命拉實個趟門, 後來, 個窗俾d o野開o左, 於是就有人被咬...
原因係, 因為, d 人掛住睇電視, 唔記得拉實個窗...

有冇搞錯, 發夢發到咁!
我後來諗番起呢個shot都覺得太搞笑...

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

2 comments:

Pinocchio said...
This comment has been removed by the author.
Pinocchio said...

我係屋企時間已經唔多,加上真係好小睇電視,有次跟朋友飯聚,班電視精勁講"溏",重講到鬼死咁開心,而且幫一枱人代入角色,你估吓佢地話我係邊個角色...


係爺夫波呀! 陰公...