May 3, 2007

一年容易又五月

上年寫過:

故事假使短過這五月落霞,沒有需要驚詫。
終於
五月
終於
五月
一年容易又五月,
已是第二年的五月了。

每年這天記起再流淚?
傻啦!
大把o野做(想),大把o野搞(想),邊得閒? :p

我想生日快樂啊!:)

p.s. 寫完篇文,check番先知,我上面提o個篇文exactly係上年5月3日寫o既,
都幾邪......

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

16 comments:

Anonymous said...

五月為甚麼流淚 ?_?

祝你生日快樂~

Anonymous said...

Happy Birthday! Time fly so fast. It is May again, and the song 落花流水 is already one year old!

sidekick said...

未生日呀,月尾先係呀!
:)

Anonymous said...

被你騙了 ~ ! :<

sidekick said...

hkmirage,
一, 我沒有寫過"今天是我生日"
二, 如無意外, 我始終會生日的罷?

所以,
我沒有騙你.
除非你認為我不會生日.

嘿嘿.

Anonymous said...

我也沒說過你今天生日 :>

我說祝你生日快樂,是祝你以後的生日都快樂,沒有限時的~~ 呵呵

sidekick said...

hkmirage,
那我騙了你甚麼? :)

Anonymous said...

>< 投降了 ~~

嗚嗚 ~~

Pinocchio said...

每個人都有自己嘅故事,而且重係一首歌一個故事,對於我五月份嘅歌係first of may,朋友說到了每年的五月一號她就會想起我 ^^

而妳呢? 又想起誰呀! (八卦樣)

Anonymous said...

原來你都是雙子座。

sidekick said...

Pinocchio,
舊事已過, 都變成舊的了.

sidekick said...

五師兄,
係呀~
呢幾年都識唔少雙子blogger. :)

Pinocchio said...

做乜相反架? :P

sidekick said...

Pinocchio,
因為聖經o個句, 其實係講緊"個人"都變成新的了. (你知, 句金句其實唔o岩文法)
所以, 舊事已過, 當然都變成舊的了.

Anonymous said...

雙子 blogger 還有我。嘻!

Anonymous said...

很喜歡insidekick的文章