Feb 22, 2007

我返o黎喇!

今日,又收到朋友的飯局邀約。
一踏入他們伉儷的家門,我劈頭第一句就是:“我返o黎喇!”
直如返自己家一般。
朋友的反應竟然是:“你不是第一個這樣說!”
原來,屋內其他二位女友,已跟我說過一模一樣的話!
嘩~~

sidekick曾戲言自己的主blog是社區會堂,最近朋友也自稱他倆的家是北角社區中心。
伉儷二人常邀請身邊的朋友晚飯,有人直認跟他們吃飯多過跟家人一起。

能掹車邊成為他們家的一份子,實在是非常榮幸的!^o^

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

8 comments:

Pinocchio said...

Sidekick,

哩面唔整返個cbox? (多口問)

你個Recent Comments點整架,可能就係因為佢攪喎咗~ (賴屎賴屁)

你教我呀! Sidekick姐姐!

sidekick said...

唔知啊, 冇諗過要加cbox/shoutbox, 可能唔想兩邊太有聯繫卦? :p

recent comments, 好似係你d link 度睇到, 方法簡單到震, 就係加page element o既comment rss 上去之嘛~ :)

Pinocchio said...

我就係唔知點攪出條comment rss 呀!

sidekick said...

所有新blogger 個comment rss 係咁o既:
http://blogname.blogspot.com/feeds/comments/default
你自己將個blogname 改番啦~
不過呢個rss feed o既page element 上限只係5, 同埋, 由於係rss o既關係, 新comment post o左唔會即時o係sidebar出現~

Pinocchio said...

嗚鳴....我攪咗成個朝早都係唔得,IE都係睇唔到sidebar

Pinocchio said...

我終於攪掂咗喇!

唔該晒sidekick姐姐,不過凶手唔關編碼事,係我有一篇文拉斷咗sidebar!!

真係估你唔到-_-"

sidekick said...

恭喜晒~ :)
下次唔該就咁叫sidekick 就得!

Pinocchio said...

你係住隔o黎屋嘅姐姐 :P