Feb 26, 2007

失而復得.減減加加

這兩天,都在跟電腦作戰。
星期六早上,電腦安裝到一半後死機,也罷,都有點習慣了,於是轉移一下視線,去拍拍照。

從printer拔下card reader內的CF card,放到相機後竟赫然發現內裡的照片全無,還叫我format一下,登時嚇破膽!
雖然,內裡的照片很多都有備份,但失去了的怎算?
沒想到裝電腦會影響到printer內的CF card啊!

昨晚,終於排除萬難成功重裝電腦,由於懷疑曾經用過的某些hard disk 也死了,於是上網找一些可修復hard disk data的軟件(最好是免費的),果然,竟讓我救回CF card的照片,登時感動得想哭!

而hard disk呢?在過程中,竟讓我發現原來hard disk並不是死了,而是set 錯了jumper所致,真的是經一事長一智啦!

失而復得感覺真是好!

最近在blogging這方面,也在做一些加加減減的工作。
早兩天在mysinablog 那邊發文說不打算再更新了,因為反正都主要是香港及海外的人在看,mysinablog自去年12月已整個被GFW掉,這個mirror blog的存在只失去了原意,所以沒需要再更新了。
要有氣力多開一個mirror ,不如放在內地的BSP啦,所以將Just another Sidekick設在donews了。

Blogger的心情其實是有起伏的,有時,會感意興闌珊,提不起勁;有時,又想說些很無聊的事,但不想在主blog及mirror 講。
於是,又多設了一個blog(開,是一早開了,但沒有公開),名為 insidekick,想用一種很放鬆的心情寫。
甚至,現在在用e-mail寫,希望不是在blog的平台會有不同的心情!:p
但幾天下來,都會覺得,自己總會越寫越認真。
很想再隨意一點嘛!

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

11 comments:

Pinocchio said...

哩到有屋企feel,大家係鄰居啦! ^^

sidekick said...

最唔鍾意blogspot 要多click 一下先留到comment, 太煩喇!
但另一方面, 唔知點解, 又覺得呢度靜靜局局咁, 幾好feel, 有種"遠離都市煩囂"o既感覺! :p

其實不嬲有n 個blogspot o既blog, 不過一直少用, 冇用之嘛~ :p

Pinocchio said...

我知!我知!
我都有去過你另外嘅blogspot,一個係blogup,一個唔記得叫乜名喇,只係記得好多相,而每個post都係得一張(好似),不過好似張張都一似咁有部電腦...

sidekick said...

仲有好幾個... :p
係blogsup 唔係blogup呀, 扑濕嘛, 好名o黎o架~ :)
另外, o個個唔係電腦, 而係名叫sidekick o既手提, 我台灣朋友畫俾我o架~ :)

pig said...

blogspot 最好既地方係一個人可以開萬七個blog。我以前開過一個只記錄自已每日體重:P

我自已依家用twitter講無聊野,宣洩情緒,因為自已無墨水,講多都無謂。

唉,不過講真blog越公開就越難講說話。始終還是要留個樹洞。

sidekick said...

pig,
係呀, 萬七個blog~
我第一個blogspot 係當bookmark 用o既, 因為有blog this 功能嘛, 當時都未有delicious 之類online bookmark~

睇o黎, 你最近都被某d 事嚇怕o左, 唔想認真講o野...

pig said...

呢排又忙又病,費鬼事上網都要好似睇論文咁用咁多精神。同埋呢,講講下好似唔同左channel(都唔知係男女有別定係代溝),所以都費事加把咀。

當然,重有D野(例如邊日邊日因為見到個靚仔但又已婚既Professor而答晒糖呢一類)就都係自已收埋黎自已睇好D。

sidekick said...

我其實好少會循“男女有別”這方向想...... (因為我成日以為自己幾唔女仔, 於是唔知女子點諗o野)
我只知道自己欠耐性, 亦因為讀得書少, 不懂花太多時間、心力, 鉅細無遺地去關注一件事, 亦欠持耐力~
(起碼你會識睇論文, 我根本冇呢個學養)
當然, 仲包括埋我對事物大多沒有一個"絕對"的立場, 於是, 沒興趣跟人拗, 因為, 不同人的論點, 我都會部份同意.
如果人家繼續質問, 我是無力反抗那種啦!
好多時, 第一篇文已概括說明了自己的看法, 也沒有甚麼要補充的了, 之後再說的, 也只是side track, 甚至是off track 的話了~ :)

pig said...

男女有別呢樣都係呢幾日既感覺。遲D我又可能唔係咁睇。

睇論文係搵食迫出黎架遮,唔係迫既話我唔好去睇多幾本烹飪書?

我都唔鐘意同人抝,唔止我唔鍾意同唔識去反抗,更加因為我唔想因為呢D野影響自已心情。

有Point既話根本一兩句就夠,用多幾百字去解釋一下已經好好。再寫得多的話其實會令讀者分散注意。

剛剛想起以前有位教授講過,佢年青時寫論文好多時作者都會習慣寫到有咁深得咁深,有咁難明得咁難明。因為以前既人覺得睇唔明既就應該係包含左一D高深理論,只係自已才疏先睇唔明。

sidekick said...

“男女有別呢樣都係呢幾日既感覺。遲D我又可能唔係咁睇。”
<-嗯,人是會變的!:)

“我唔好去睇多幾本烹飪書?”
<-我對食真係好求其... 懶啊!

“更加因為我唔想因為呢D野影響自已心情。”
<-是啊!有時,會為一d 事,而覺得好困擾,壞心情!

“剛剛想起以前有位教授講過...”
<-記得以前黃霑說過,寫文章要文字淺白,不要故作高深之類的話...
:)

pig said...

"記得以前黃霑說過,寫文章要文字淺白,不要故作高深之類的話..."

咁如果作者對自已要求高的話(可能想結集成書呢),其實我地有無理由要佢地寫淺D就我相地既。只不過如果係討論立場之上既話就不利於討論囉(特別係留言重長過原文果隻)。如果要所寫既野走入尋常百姓家既話,淺白易明是必要的。

呢排睇到兩、三單本來有趣既討論都變成左咬文嚼字同引經據典既文學研究甚至係是撒旦與否的哲學性研究,其實都幾無奈。真係想加把咀答下訕都無力。所以我就開始諗其實係唔係男生先會對文字咁執著、對事情又咁哲學呢?我成日覺得女性既溝通方式唔係咁囉。睇完Jacky今日篇文章這種感覺就更深。