Feb 19, 2007

新年啊!

年三十,在家吃了兩餐團年飯,下午的跟晚上的。
在豬年前夕,終於的起心肝,去逛街,買買新衣物,為了添一點過年的喜氣。
首先買的是內衣。:p
看看那些鮮紅色的“爸爸”及“弟弟”,真的買不下手;就算買得下,也穿不下,因為真係頂唔順!
怎算好?折衷的選擇,是粉紅及桃紅。
真的買了兩個“爸爸”及兩條“弟弟”。當中還包括我以前不太接受,有厘士的那種。
後來,又到了家附近的boutique買了一件粉紅色的線衫,及一件紅色燙金字的tshirt。
啊!還有一條黑色窄身的牛仔褲!
大年初一,穿了紅衣、黑褲及桃紅色的“爸爸”及“弟弟”,還真算喜氣洋洋!:p

其實,這兩三年,已逐步的嘗試女性化一點。
燙髮、貼睫毛(朋友的新化粧技術,可維持一個月)、戴“大眼仔”con、穿女裝boot、偶爾穿穿裙子(一年兩三次左右)。
新朋友看到我這些打扮還不覺怎麼樣,但舊朋友每次看到這些小轉變,就都會驚呼連連,當新聞了!

嘿!這些碎碎唸,是否真的很無聊?
但我真的想說這些關於“爸爸”及“弟弟”的事嘛,但貼在主blog卻覺得好怪,於是就想起這裡。
雖然,其實我的side blog還有好幾個,但仍然,真想有一個blog,可以說說這些很瑣碎的事,
就試試用這地方罷!^o^

不過,話雖如此,寫時,又越寫越正經了!真怪!
好!加一個很不正經的,就是啦... 我在年三十晚真的發了春夢啊!^o^
即是,不只是拖拖手、擁抱那種,而是真的有三級(甚至四級)畫面啊!
羨慕吧?(我是瘋了嗎?這也好羨慕?只是發夢啊!)

請祝我快點夢境成真啦!
春天嘛!^___^

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

5 comments:

Daisy said...

咁即係乜野畫面?
3p?
大圍嬉玩?
正啊!

sidekick said...

傻瓜!
我想像力冇咁豐富啦~
畫面好普通, 只不過超越三級(即係冇格仔啦~)
不嬲對大圍冇興趣啊~
留comment 個頁面都係有d 慢...

Anonymous said...

好羨慕啊~
我都有戴新爸爸, 點解冇春夢發?

sidekick said...

聽講訓覺時, 係唔應該"帶"埋爸爸o架喎~
會阻礙血液循環, 唔健康喎~
雖然, 我有時都會... :p

Daisy said...

我由細到大返到屋企都唔會帶傢,訓覺亦唔會帶,所以你明我點解......啦,嘩卡卡!

不過真係唔係好得,今日同你講完一陣就M痛,訓o左響床度痛到成5點半(即係幾個鐘),都係頂唔順食必理痛(我無必要都唔食,都係痛。之後醒起自己有枝rescue remedy,即時食o左就糢糢糊糊睡o左,睡醒先至好少少......睇黎今年真係要好好搞好自己身體