Oct 14, 2007

半潤腸嘴

看過電影《東成西就》的人,都會對梁朝偉這個孖潤腸嘴印象深刻。
這刻的我,是他的四份一版,半潤腸嘴。
我的右上唇腫了起來,成為了半潤腸嘴。
早兩個星期,覺得右上唇上面(即人中右旁)的裡面有個小顆粒,但卻不像是暗瘡,亦看不出有何異狀;但星期五一早就腫了起來。
看了醫生,醫生說是發炎,也沒有多說甚麼。
我問有沒有甚麼藥膏可搽,他說沒有,因為是在裡面,也沒有發出來,所有不同外敷的藥膏。
醫生開了消炎藥及抗生素給我,我也乖乖的吃了藥,不過到現在還未見好轉。
今天回老家吃飯,我姐看到我即時發現了我的半潤腸嘴,問我是否跟人家“嘴”得太多,
嘩!是這樣也不錯!:p

後來我問我媽覺得我有否甚麼不同,她說我剪了髮囉!
我指著嘴巴,她也不覺有甚麼不妥;到夜一點時,她再看真我,說真的有點腫。

可能是無名腫毒吧,真不知是甚麼事,
希望星期一會好起來吧,不然就給同事笑死了......

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

8 comments:

Anonymous said...

係唔係熱氣啊? 要飲多d 水好噃!

Anonymous said...

小病是福.

祝早日全癒.

sidekick said...

唔掂啊~
情況惡化,
而家變o左單潤腸嘴~ >_<

Pinocchio said...

我好鍾意梁個孖潤嘴look,好鍾意好可愛,你唔好比我見到你呀~

不過單潤嘴就差啲囉...haha :P

Anonymous said...

會唔會轉睇中醫好d呢? 清清d毒咁...

sidekick said...

木偶,
放心, 我唔想見到你~ >_<
sputnik,
睇中醫睇怕都要好多劑藥...
我都唔覺我好毒... 鞋...

Anonymous said...

今日好D冇啊你??

消左腫未?

sidekick said...

未啊~
尋日粒o野已經谷住谷住,
今日終於爆到~
今朝去o左睇多次醫生~
而家ok 腫 (俾某同事笑o左好耐).
希望快d 好番啦~ >_<