Nov 14, 2007

大襲擊日

今日有點黑仔:

一、上巴士時,一隻腳剛踏上車,巴士司機就關門,並夾著我腿將車駛前了一點才停下;如事情更嚴重一點,我就會被拖行,大家將會在新聞報導中見到我......

二、中午去酒樓,等位時,坐在一旁看好像有點痛的腳,竟也被路過的人踏了腳面一下......

三、酒樓有位,坐下,由於人多,侍者幫我們加張大桌面,一嘢推咗塊板埋我個肚......

接連受襲,實在非常罕見!
今日係咩日子?

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

16 comments:

Anonymous said...

妳無事嘛? 有無睇醫生丫? 陰功囉,睇見妳寫都覺得痛丫,妳應該即時call白車嘛,夾親可大可小架。

sidekick said...

小豬耳,
咁快有留言, 嚇死我!
隻腳完全冇表面傷痕, 小意思到不得了, 只不過今日小跑步時就會覺得有小小小小痛o者~

下晝同同事講時, 邊拉起褲管, 佢離我幾呎遠, 但都同我講, 話我隻腳好乾,
我覺得最蝕係呢樣... >_<

Stannum said...

好得人驚﹐夾住人開車。最後佢點知架﹖你大叫﹖

LEMONed said...

>> 小跑步時就會覺得有小小小小痛

而家就無乜事,訓醒就變豬蹄了。。

p.s. 同問上題

Pinocchio said...

真不幸~
但我想知道三件事發生後你的反應如何? 你有冇問....

做乜夾我呀?

做乜踏我呀?

做乜車我?

XexeX said...

應該係有策劃性恐怖襲擊…
妳冇咩事呀?

sidekick said...

Stannum,
忘了, 大概是他眼尾瞄到我吧~
只記得我左腳被夾住, 右腳單腳跳了兩三下, 即是車稍稍有駛前過...
上車後我第一個反應是怒瞪著他, 但卻一句罵人的話也沒有說過...
當然, 他說對不起後, 我也說不出"不緊要"這麼虛偽的話...

sidekick said...

lemoned,
可幸, 今天腳沒有變豬蹄.

sidekick said...

木偶,
就是昨天臨睡前, 突然記起要記下這大襲擊日吧!

sidekick said...

xexex,
今天也沒甚麼異樣...
我猜沒事吧...

Anonymous said...

嘩! 真係好黑仔噃...
如果真係見腳有咩痛呀個D, 要快D去睇醫生呀!

sidekick said...

我隻腳應該冇事~
唔使擔心~ ;)

Oku奧 said...

隻腳好d無呀,我指尋晚,好好休息唷 ~

sidekick said...

Oku,
死咁痛!
big lemon coke~~~ >_<

Anonymous said...

testing~ ^O^
sign in with Opein ID~

Anonymous said...

今次用wordpress.com 當openid~