Jul 13, 2007

短髮

我已剪短我的髮,剪短了牽掛,剪一地不被愛的分岔......
梁詠琪如是唱。

星期三,去了剪髮,剪掉了留了三四年的長髮。
從來,女子一剪掉長髮,就會有人問是否受了甚麼刺激。
今天去Google聚會,卻沒有人問我這問題。

這個可是大問題!
因為,難道,他們竟沒有發現我剪了髮?

其實,不為甚麼,只是因為天氣太熱。

HEMiDEMi Technorati Del.icio.us MyShare個人書籤 Yahoo

11 comments:

Anonymous said...

我知妳剪了頭髮,但一定要問嗎?一定的嗎? :P

Anonymous said...

小踢聽歌的口味和我很接近~ ^^

Anonymous said...

整張相黎睇下好喎。 (我都剪短左丫,六七年無剪過短髮啦!)

sidekick said...

天佑,
係呀, 要問o架, 女仔就係咁,
尤其, 如果, 你係我條仔o既話, 就更加要, 兼且一定起碼要話幾好睇...
:p

sidekick said...

柏,
我o地識o左咁耐, 呢點我o地簡直知o左好耐啦~ ^o^

sidekick said...

小豬耳,
同上次我放同冠而影o既新舊對照個短頭樣差不多啦, 不過o個個金毛d 囉.
同事話我剪o左髮, 更似上次blog 個漫畫樣喎~
未有相呀, 尋晚大集照都未收到相...

Pinocchio said...

想像緊.................??

有幾短呀? 過耳仔嗎?

sidekick said...

Pinocchio,
過~
都唔係剪超短髮~
其實當初只係想將頭髮剪短一點, 而不是剪短髮, 想要稍過膊頭的長度. 髮型師說不要剪太短, 但後來卻幫我剪了個短髮.
真奇怪.
不過我沒有所謂.

Felix said...

死,你唔提起我都唔留意到添…雖然當日都覺得你個look清新o左~

sidekick said...

o拿o拿o拿~ 我都話好大問題o架啦~ :)

Anonymous said...

好耐無見啦...
我最近都剪咗頭髮...